2020/12/29

10 Bin Adım (2021-) Tanıtım Fragmanı

"10 Bin Adım", İki eski sevgili Ezgi ve Memet, her gün birlikte yürüyerek 10 bin adım atmaya karar verirler. Kestirme yollar yolu uzatır, bütün küçük hesaplar patlar, başlarına gelmeyen kalmaz. Ama onlar yine de her gün adım sayarı çalıştırır. Engin Günaydın ve Devin Özgür Çınar başrolde yer alıyor.

İki eski sevgili Ezgi ve Memet, sağlık örgütlerinin uzun ve sağlıklı bir yaşam için her gün 10 bin adım atma önerisine uymaya ve birlikte yürümeye karar verirler. Her seferinde yürüyüş kararı sınanan, bütün küçük hesapları patlayan, hiçbir kestirme yolu kısa olmayan, birbirine katlanamayan iki insan yine de her gün adımsayarı çalıştırıp yürümeye başlar.

Olsa da izlesek dediğiniz yerli ve yabancı dizi ve filmlerin fragmanları, film müzikleri, kamera arkası görüntüleri ve filmlerden sahneler Olsa da izlesekte!

Ücretsiz E-Posta Aboneliği :