2020/11/08

Menajerimi Ara (2020-) Dizi Müziği: Simge Gezmiş - Koş Koş Koş

"Menajerimi Ara", Yayınlandığı ülkelerde izlenme rekorları kıran ‘Call My Agent’ isimli diziden uyarlanan, ‘Ay Yapım’ imzalı proje; bir menajerlik şirketini merkeze alıp, eğlence dünyasının perde arkasını anlatıyor. 

Yelda Eroğlu’nun kaleme aldığı dizinin yönetmenliğini, daha önce Star Tv ekranlarında fırtınalar estiren Medcezir, Ufak Tefek Cinayetler, Cesur ve Güzel gibi projeleri yöneten Ali Bilgin üstleniyor.

Özet: İstanbul’a taşınan Dicle, acımasız şehirde tutunmak için canla başla uğraşmaktadır. Bütün umutlarının tükendiği yerde yardım isteyebileceği tek bir insan kalmıştır; yıllardır görmediği, kendisini daha doğmadan terk eden babası Kıraç Özdal.

Menajerimi Ara (2020-) Dizi Müziği: Simge Gezmiş - Koş Koş Koş

"KOŞ KOŞ KOŞ" Sözleri

Ben düştüm bugün
Gökyüzünden
Gördüm bütün
Düşlerimi, düşüşlerimi

Ben gördüm bugün
Aşk yüzünden
Tüm kördüğüm
Gölgelerimi, kilitlerimi

Belki durur bu rüzgar
Bekler kuytuda bir bahar
Aşk yüzünden 
Aşk yüzünden

Koş koş koş nereye kadar
Bu dünyanın bir sonu var 
Ama bende dur yok 
Dur dur dur dur da bi nefes al
Derler ama benim düşlerim var
Düşüşlerimden gördüm gökyüzünü 
Düşüm kadar gökyüzüm var
Ve bu yüzden
Uç uç uç uç sonuna kadar 
Onlar görmez benim kanatlarım var 
Tutarsan elimden 
Elimden... 

Ben gördüm bugün
Gözlerimden aldım bütün 
Nefeslerimi, kafeslerimi 

Belki çoşar bu rüzgar
Çoşar durur bir bahar 
Aşk yüzünden 
Aşk yüzünden

Koş koş koş nereye kadar
Bu dünyanın bir sonu var 
Ama bende dur yok 
Dur dur dur dur da bi nefes al
Derler ama benim düşlerim var
Düşüşlerimden gördüm gökyüzünü 
Düşüm kadar gökyüzüm var
Ve bu yüzden
Uç uç uç uç sonuna kadar 
Onlar görmez benim kanatlarım var 
Tutarsan elimden 
Elimden... 

Ben uçtum bugün
Elinden.. 


“KOŞ KOŞ KOŞ” 
Vokal: Simge Gezmiş
Söz & Müzik: Saki Çimen
Piano & Aranje:Saki Çimen
Davul: Cengiz Tural
Gitarlar: Cantekin Kafalı & Cem Şengül
Bass Gitar: Onur Kamer
Yaylılar: İstanbul Strings
Mix & Mastering: Kadir Süzgün

Olsa da izlesek dediğiniz yerli ve yabancı dizi ve filmlerin fragmanları, film müzikleri, kamera arkası görüntüleri ve filmlerden sahneler Olsa da izlesekte!

Ücretsiz E-Posta Aboneliği :