2015/12/15

Zoolander 2 (2016) Türkçe Altyazılı İlk Fragman

Yönetmen: Ben Stiller
Senaryo: Justin Theroux, Ben Stiller, Nicholas Stoller, John Hamburg, Drake Sather, Ben Stiller
Yapım Yılı: 2016
Ülke: ABD
Dil: İngilizce
Tür: Komedi
Oyuncular: Ben Stiller, Penelope Cruz, Will Ferrell, Owen Wilson

Filmin Özeti:
Yönetmenliğini Ben Stiller'ın üstlendiği 2001 tarihli Zoolander filmi 13 yıl aradan sonra yeniden perdeye konuk oluyor. Aklı kıt modelimiz Derek, bu defa Hansel ile birlikte farklı markaların yüzü olmaya soyunarak yepyeni bir rekabetin alevini harlamanın peşindeler. Fakat rakip firmalarının reklam yüzü olan ikili, bu defa gönülsüz bir rekabetin kucağına düşerler. Bu sefer hem filmin kamera arkasına geçen hem de senaryosuna mürekkep damlatan isim genç yönetmen Justin Threoux

Tüm içerik için tıklayın.

Zoolander 2 (2016) Türkçe Altyazılı İlk Fragman


Olsa da izlesek dediğiniz yerli ve yabancı dizi ve filmlerin fragmanları, film müzikleri, kamera arkası görüntüleri ve filmlerden sahneler Olsa da izlesekte!

Ücretsiz E-Posta Aboneliği :